poniedziałek, 19 stycznia 2015

LBA, czyli Liebster Blog Award ;)

            Stała się ta chwila, zostałam nominowana! W każdym razie, wypadałoby odpowiedzieć... Ale najpierw jeszcze podziękować za nominację właścicielce bloga Ruda Recenzjuje ;) A tym czasem przejdźmy do pytań.
 
1. Scharakteryzuj siebie w trzech zdaniach.
Siebie? W trzech zdaniach ? Jestem bardzo niezorganizowana, na bieżąco tracąca dni pod pozorem robienia czegoś pożytecznego. Zagubiona w najróżniejszych hobby, zagubiona w myślach i wspomnieniach. Z nieco zbyt dużą samooceną, optymistka do końca świata i jeden dzień dłużej, chociaż czasem wpadająca w melancholijny klimat.
2. Najlepszy film jaki widziałam to...
Trudno mi powiedzieć. "Monster" mnie strasznie poruszył, ale najlepszym filmem nazwałabym chyba "Seksmisję". Nie jest to nic ambitnego, ale za każdym razem, jak ją oglądam, śmieję się non stop ;)
3. U innych najbardziej doceniam...
Otwartość, charyzmę, skłonność do zarażania pozytywną energią.
4. Zawsze chciałam...
Wsiąść na rower i po prostu gdzieś pojechać, przed siebie. Bez żadnej organizacji, w plecaku tylko troszkę pieniędzy i może jakieś picie, a zmartwienia zostawić za sobą.
5. Marzę, by zwiedzić...
Koniecznie Norwegię. Po prostu marzyłam o tym od zawsze. Tam jest tak pięknie, jeju.
6. Prowadzenie bloga to dla mnie...
Nie wiem. Szczerze nie wiem. Po prostu prowadzę, zaczęłam, bo pomyślałam, że "Hej, to może być fajne", no i jakoś tak się wciągnęłam :D
7. Za 10 lat...
Nie wiem, co  będzie za dziesięć lat. Aż tak daleko nie przewiduję...
8. Najchętniej wracam do...
Po prostu wspomnień. Tych dawnych, z czasów, kiedy niczym się nie martwiłam, kiedy królowały beztroskie zabawy. Meh... Coś się zbyt melancholijna robię.
9. Moim autorytetem jest...
Z pewnością jedna z moich listowych korespondentek ;) Imponuje mi to, jak bardzo jest pozytywnie nastawiona do życia, do naprawy świata, mimo, że nie zawsze było wesoło.
10. Na co dzień...
Jestem zwyczajna ;) Nie wybijam się raczej z tłumu. Ale chcę kiedyś zrobić coś dla świata, coś niezwykłego...
11. W najbliższe wakacje...
Na pewno nie będę leniwa, oj nie nie! Muszę się pozbierać :D

Kogo nominuję, jeszcze nie wiem - dostaną ode mnie komentarze :0
A tymczasem moje pytania:
1. Na co dzień cały czas korzystasz z utartych przyzwyczajeń, czy zawsze starasz się próbować czegoś nowego? A może coś po środku?
2. Jakie jest twoje ogólne podejście do życia?
3. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa.

4. Słuchasz muzyki? Jakiej? Co w niej widzisz, co dla ciebie znaczy?
5. Ulubione imiona ;)
6. Piszesz coś? W jakich klimatach? A może kiedyś coś wydasz?
7. Co dla ciebie jest ważne przy ocenie książki bądź filmu, na co zwracasz uwagę?
8. Masz jakieś nietypowe hobby? Jakie? Jak je...realizujesz?
9. Udzielasz się na jakichś forach, serwisach internetowych? Jakich?

10. Książki kończą się u ciebie na przeczytaniu, czy po skończeniu jeszcze o nich myślisz, a może przy popularniejszych seriach przeglądasz fanarty, czytasz fanfiki, itp. ? Dzielisz się przemyśleniami?
11. Jak coś zaczynasz, to już kończysz, czy może masz słomiany zapał?

No, tyle by było :D

11 komentarzy:

  1. Ja bym nie chciała zwiedzić Norwegii, jakoś nigdy o tym nie marzyłam. Ale Australię już tak. Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie, odniosłam wrażenie, że nie wszystkich interesują takie rzeczy :) Wysoka samoocena jest lepsza od za niskiej:) Zadziwiła mnie ta Norwegia, ale to oryginalne pragnienie:) I uwielbiam Monstera, a raczej grającą tam Charlize :) I te listy... sama kiedyś dużo pisałam, ale te czasy już się skończyły, a szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, do Norwegii zabierz mnie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałabym pojechać do Skandynawii, ale myślałam o Finlandii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkt 4 jest cudowny. Mam nadzieję, że zajedziesz po mnie po drodze :D
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, też bym chciała zwiedzić Norwegię :). Może kiedyś się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem bardzo ciekawa Norwegii.
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Z pewnością się przyłączę, ale proszę o dużo cierpliwości, bo zwykle dopiero jak mi się nazbiera kilka zaproszeń do zabaw, to wtedy zaczynam myśleć nad napisaniem posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie korci Francja...i Irlandia. Chociaż Norwegia, brzmi kusząco ;) A ile by można było fajnych zdjęć pstryknąć ;) Moje odpowiedzi niedługo pojawią się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym najchętniej zwiedziła cały świat :D Chociaż szanse są raczej nikłe...

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że tak późno, a zarazem dziękuję za nominację :3 Postanowiłam, że w końcu nadszedł czas na odpowiedzi ^^
    1. Niby staram się korzystać z nauki Arystotelesa - szukając złotego środka, pomiędzy przewidywalnością a czymś nowym, ale prawda wygląda tak, że moje życie jest strasznie schematyczne co za czym idzie strasznie nudne. Czasem mnie ta przewidywalność przytłacza, a czasem odnajduję w niej równowagę i inne korzyści. Na razie chyba wolę, aby moje życie pozostało bez zmian, bo za kilka miesięcy może się całkowicie zmienić (czytaj: koniec liceum --->studia).
    2. Carpe diem - Chwytaj dzień. Nie myślę o przyszłości, tylko o danej chwili, bo w końcu nigdy nie wiadomo kiedy zniknę :3
    3. Chyba to było wtedy kiedy poszłam z dziadkiem na spacer (miałam pięć - sześć lat) i znaleźliśmy się na placu zabaw. Było tam takie jedno ustrojstwo, coś a la ślizgawka, ale bez zjeżdżalni i co chwilę wchodziłam na nie i skakałam. Dziadek mnie łapał a ja miałam ubaw, aż w końcu przerodziło się to w wyzwanie ,,Kto szybszy". Wdrapywałam się i skakałam coraz szybciej, byleby mnie dziadek nie złapał, bo myślałam że wtedy wygram XD Na szczęście - zawsze łapał.
    4. Słucham, ale nie mam konkretnego ulubionego stylu. Chociaż muszę przyznać, że lubię słuchać czasem ostre brzmienia (metal, rock), a czasem wolne i melancholijne kawałki (ballady) trafiają się piosenki popowe, rapowe itd. itp. Muzyka jest dla mnie ważna - lubię sobie wyobrażać, że niektóre piosenki idealnie wpasowywałyby się w moje życie - tak jak w filmach.
    5. Ulubione imiona...? Hm... Lubię swoje: Weronika. Oraz obcojęzyczne, przykładowo Sasza,Sora, Shiro, Kuroh, Julian, Lucas, Adrien... Z polskich podoba mi się Dorian oraz Urszula
    6. Piszę ^^ Jak na razie mam fazę na psychiatryk i lubię w moich książkach zawierać sarkazm, żart oraz sceny makabryczne. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś wydać :3
    7. Przede wszystkim na głębsze wartości i metafory. Później jeszcze patrzę na kreację bohaterów oraz na fabułę.
    8. Nie wiem, czy nietypowym hobby można nazwać zbieranie ulotek z kina z zapowiedziami filmów, ale mam ich już dość sporo XD Lubię także kolekcjonować szklane zwierzęta :)
    9. Na facebooka wchodzę niechętnie - dla mnie jest tylko po to aby kontaktować się ze znajomymi. Jestem na filmwebie, lubimyczytac, myanimelist, ale ogólnie na żadne fora nie wchodzę. Wystarczy mi to co mam.
    10. Jeżeli książka jest naprawdę dobra, to jeszcze o niej rozmyślam z kilka dni po przeczytaniu. Rozważam zakończenie i zastanawiam się nad alternatywnymi rozwiązaniami problemów. Czasem przeglądam fanarty zrobione przez innych, a czasem sama coś narysuję ^^ Przemyśleniami dzielę się najbardziej z przyjaciółmi i innymi blogerami poprzez mojego bloga :D
    11. Nie owijajmy w bawełnę: jestem leniem. Ale jak coś zacznę to muszę skończyć, bo inaczej byłoby to dla mnie marnotrawstwem :3

    OdpowiedzUsuń

Jak już poświęciłeś/aś chwilkę, żeby to przeczytać, to zostaw po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota i pokazuje mi, że kogoś jednak obchodzą moje wypociny ;)