wtorek, 30 września 2014

Zaczynamy....

Czyli o czym to właściwie będzie.


Jak nazwa wskazuje... będzie o wszystkim. I jak nazwa wskazuje... z Kielc jestem. Co tu będzie... A, będzie:
1. Takie tam z życia, czyli czasami napiszę co było, itp., itd,
A przede wszystkim...
2.Recenzje, czy też opinie, wszystkiego, co mi się zechce. Będą książki, będą filmy, może czasami też gry i mangi, a może czasem też jakieś luźne powiedzenie, jakie nowe zespoły poznałam, o tak, luźno. Jak się uda, to niedługo naskrobię coś o Mieście 44, ale nic nie obiecuję.

                                         Może by coś o mnie?
Zazwyczaj używam nicku Aya, a na imię mam Lidia. Lubię czytać, fantastykę i kryminały, najulubieńsze książki i cykle to: Pieśń Lodu i Ognia, Wiedźmin, Pan Lodowego Ogrodu, Złodziejka Książek, Dawca, i pewno jeszcze by się jakieś znalazły. Lubię też oglądać filmy, ale to już "co leci". Lubię też słuchać muzyki. Generalnie z każdego gatunku mogę znaleźć coś co mi się podoba, ale preferuję metal, z którego słucham właściwie większość podgatunków oprócz nu, thrash, death i black i pochodnych oraz core'u, a ulubionych zespołów mam wiele, więc to już temat na osobny post. Lubię też grać i mam dwie konsole, niestety wydaję za dużo na książki i mangi i rzadko kupuje sobie jakąś nową. Uwielbiam zwłaszcza jRPG-i, a ulubionym jest Persona 4. Lubię też wspomniane już mangi. Niestety, bo to wielki pożeracz kasy. Sporty niezbyt lubię, lubię tylko koszykówkę, a tak rekreacyjnie to jeździć na rowerze, ew. na rolkach lub łyżwach.

No...To tak w skrócie. Więcej w kolejnych postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już poświęciłeś/aś chwilkę, żeby to przeczytać, to zostaw po sobie ślad! Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota i pokazuje mi, że kogoś jednak obchodzą moje wypociny ;)